Inchiriere copiatoare - intrebari frecvente

Inchiriere copiatoare intrebari frecvente


In aceasta sectiune incercam sa raspundem la cateva din cele mai frecvente intrebari in legatura cu sistemul de inchiriere copiatoare. In cazul in care nu gasiti informatia dorita va rugam sa ne contactati.


Ce inseamna serviciul de inchiriere copiatoare?

Acest serviciu presupune cedarea dreptului de folosinta a echipamentului in perioada contractuala


Care sunt avantajele sistemului de inchiriere copiatoare?

Unul din marile avantaje ale sistemului de inchiriere copiatoare il reprezinta faptul ca puteti beneficia de un copiator preformant fara a face o investitie initiala in achizitia acestuia, pe scurt: puteti folosi copiatorul fara a fi nevoit sa il cumparati.

Cu ajutorul sistemului de inchiriere copiatoare puteti face o estimare exacta a costurilor legate de tiparirea documentelor deoarece beneficiati de un pret fix pe pagina tiparita, ce include toate aspectele functionarii echipamentului: consumabile, service, piese de schimb, etc

Mai multe detalii Inchiriere copiatoare: AVANTAJE


Cat costa chiria / luna?
Care sunt costurile la finalul unei luni?

Pe toata perioada contractuala nu se percepe chirie. Dvs. trebuie sa platiti doar un pret / pagina tiparita conform contractului. La finalul fiecarei luni va trebui sa achitati contravaloarea paginilor tiparite.


Mai sunt si alte costuri?

NU

Care sunt serviciile incluse?

In acest pret / pagina sunt incluse toate elementele pentru buna functionare a echipamentului:

- consultanta in alegerea echipementului optim pentru compania dvs.
- toate consumabilele: (cu exceptia hartiei);
- piese de schimb;
- eventuale interventii ale echipei de service;
- livrarea, instalrea si configurarea echipamentului in Bucuresti (pentru alte orase va rugam sa ne contactati);
- instruirea personalului.


Cum este determinat numarul de pagini imprimate lunar?

Numarul de pagini tiparite pe parcursul unei luni este determinat cu ajutorul contorului mecanic sau digital al echipamentului. Astfel la finalul fiecarei luni contorul este trecut in fisa de costatare, impreuna cu semnatura tehnicialului de service si a clientului.


Cum aleg echipamentul de care am nevoie?

Oferim consultanta pentru alegerea echipamentului sau mixului de echipamente necesar afacerii dvs.

In cazul in care nevoile companiei dvs. se schimba in perioada contractuala puteti schimba solutia aleasa initial fara costuri suplimentare. Astfel aveti posibilitatea sa suplimentati sau sa reduceti numarul de echipamente sau pur si simplu sa schimbati tipul echipamentului astfel incat sa corespunda nevoilor actuale si sa eficientizati costurile. 



In cazul in care aveti intrebari suplimentare va stam cu placere la dispozitie.

Detalii contact

 

inchirierecopiatoare.ro Web analytics